En annorlunda känsla har infunnit sig i kroppen idag

Uaghh!!! Nu får jag andas lugnt för annars skriker jag rakt ut! För ovanlighetens skull lider jag av tristess!!! Har vart hemma hela veckan med min lilla snorfia, vilket jag har tyckt varit mysigt i det här vädret! Men idag vill jag se folk!! Längtar tillbaka till stan där vi hade kunnat ta en promenad och äta glass i solen bland alla människor med vårkänslor. Här är det öde... Och stressen speglade nog utåt idag fast jag gjorde mina tappra försök att vara den vanliga, glada och kärleksfulla mamman jag egentligen är, men det genomskådade hon nog för det tog tre försök att få lillstrumpan att somna... två i vagnen, för jag tänker att det är bättre att sova där med täppt näsa än inomhus, men det gick ju inte alls! När vällingen var urdrucken fick jag flaskan och hon satte sig upp jätteglad och "jättepigg". Igår sov hon i två timmar i sin vagn och jag kunde sola och läsa min "mamatidning", men idag gick det inte så smidigt som sagt:( Men tillslut somnade hon i sin säng iallafall!
Det är inte många dagar jag känt så här, men jag kan tänka om man känner så här är det inte konstigt att man vill börja jobba igen... så det är väl tur att jag brukar ha ro i kroppen i vanliga fall- några såna här anfall är väl inte konstigt om man får när man är hemma med ett förkylt lillhjärta! Men tänk vad det kan växla snabbt! Igår stornjöt jag av varenda liten sekund, avgudade varje litet upptåg hon gjorde, stoltheten sprängde i mig av alla små uttryck i ansiktet, och kunde inte sluta pussa på henne när hon åt pannkakor och sträckte tallriken till mig när den var tom och hon ville ha mer:)
"vill du ha mer pannkaka?"
"angkaka"
Åh vad stolt man blir vid såna tillfällen:)

När hon vaknar ska vi nog ta en sväng till grannsamhället och titta efter en mössa till till henne! Och så tror jag nog att jag ska leta efter gårdagens känsla ♥


 
Mitt lilla hjärta och jag på picknick                           Busfian skojar till det lite:)

 
Hittade BollKalle som var hungrig efter vargavintern,     Sötisen i picknickryggsäcken:)
så Malva matade honom med sin macka! Men han var  
inte riktigt att lite på, rätt som det var bet han till i
hennes lilla hand. Farligt folk i skogen!

(Nu sitter hon i mitt knä och sover min lilla älskling♥)
#1 - - AnnaPanna:

fin rygga!

#2 - - Josefine:

thanxx!! den är så urbota söt den:)