Jag vill så mycket...

...men det hinns liksom inte med...

Projekt sovrum: Skulle vilja snickra en sänggavel- finns inga färdiga i storlek masterbed- med ljusslinga instoppad bakom så att det lyser ett härligt sken uppåt väggen! Måste hinna att måla fönster och altandörr i vitt- står inte ut med  att ha dom mörka.... sätta upp tavellister så att man kan ställa dit fler tavlor/foton. Och en liten petitess som ska fixas i sovrummet med. Lister.

Projekt tv-rum: Jag skulle vilja tapetsera tv-bordet i nån gammal härlig tapet med lite mönster och färg i. Egentligen skulle jag vilja ha ett nygammalt tv-rumsbord oxå...

Projekt kök: Måla stolarna som jag faktikst slipade idag! (kommer bilder när dom är färdiga)

Projekt altan: Riva klart staketet på altanen (började idag). Skulle vilja ta bort alla plankor för att lägga dit nya och fräscha sådana, i en större areal! STORT soldäck med fina blomlådor och ljuslyktor är målet! Bygga in poolen som för tillfälligt är väldigt ful... Måla den illblåa väggen i den inglasade delen vit. Köpa en grönprickig vaxduk till bordet. Hänga upp lyktorna som vi köpte igår så att det blir mysigt att sitta där alla kommande vår- och sommarkvällar!

Projekt trädgård: Klippa häcken och bygga grindar

Projekt husmor: Sy en kant runt Malvas snuttefilt (mitt gamla nattlinne som jag delat i två delar...) och sy bakelser i plyschtyg

Projekt Lillstrumpans rum: Fixa ett litet bord som ska ta bänkens plats och måla i hennes garderob så att myshörnan blir klar

Och detta är bara prio ett!!! Sedan finns det en toalett och en hall som inte är bra. Och fönster som ska målas i datarummet... Wihoo, undrar när allt ska hinnas??? Det första att göra kanske är att komma igång innan klockan 13 som idag...men det var en mysig förmiddag. Och snuffa i lillstrumpans hår när hon somnar på min arm är kanske det viktigaste av allt♥

#1 - - Vickan:

Men du ska veta att jag är så imponerad över allt som ni gör! Jag har verkligen tappat orken, M lite med... Iallafall på det som ska hända inomhus, han jobbar på bra ute...



Och dessutom - att få ligga nära våra små och lukta och pussa; det är ju det som är livskvalite!! <3