Ögonen hålls uppe av två tändstickor...typ

05.31 märker jag hur hon börjar vakna till. Hon gör faktiskt allt för att somna om- hon är duktig hon- men misslyckas. När jag tittar på henne så får jag ett dunderléende. Wejjki pejjki. Dax att gå upp...mitt i natten för mig då jag var uppe till tolv- och jag vet att det är hennes natt med, för om två timmar kommer hon att slockna bredvid mig på soffan framför bolibompa! Men idag var jag lite elak- både mot henne och mig själv... tänkte att det är bättre att hon håller sig vaken till 11 så att det blir en bra dag och kväll sedan! Så för att hålla både mig och lillstrumpan vakna så går vi upp från soffans dvala och duschar - och städar toaletten! Duktigt värre tycker jag faktiskt;) Men nu ligger jag här i soffan igen, Malva sover, och jag känner mig sådär alldeles för trött för att göra någonting, en känsla som jag känner igen alltför väl... Det hade vart bättre att få somna om vid halvåtta... Smart drag av mig- not:(

                              
                                Kanske något för mig??
#1 - - Annie:

Åh känner igen det allt för väl... Numer är vi duktiga och går och lägger oss vid 22.00 varje dag för att överhuvudtaget kunna fungera dagen efter och kunna ha något socialt liv efter kl.19.00:)

#2 - - josefinkan:

haha, men malva brukar VÄCKAS runt halv nio i vanliga fall, därav våra sena nätter...o om det då blir nån gång väldigt tidig morgon brukar vi somna om till nio (för att väcka henne!) kvällspigg och morgontrött är hon! Men igår somnade jag vid tio kan jag säga;)