Tomt...


19.45 igårkväll

 
08.10 imorse

Andra gången det händer nu! Och andra gången jag bara låg och väntade på att få gå och hämta min lilla trollunge;) Men vid tvåtiden fick jag lov att slockna utan mitt lilla hjärta med "bara" en sovandes sambo bredvid mig, så som det alltid var för två årsedan. Och så som det skulle vara då... Men så som det inte "ska" vara nu... Vilken vanemänniska man är!!

#1 - - Vickan:

Ja, det är helt knäppt det där... Att man kan sakna något så otroligt, som har varit en självklarhet en så kort del av livet..

<3 <3



Hon är iallafall gudomligt söt när hon sover! Första kortet ser ju för roligt ut, alldeles stelt... ;) Andra ser liksom skönare ut!

#2 - - Josefine:

haha, ja, jag har lagt kuddar under nacken så hon får sittsova- blir lätt lite kontig sovposition då;) men det ordnade hon ju själv under nattens gång;)