Vårt lilla busfrö:)

Efter två timmar satte jag i öronpropparna och innan dess hade jag kört iväg Danne till extrasängen i datorrummet, sen slog jag på barnkanalen och placerade Lillstrumpan på min arm! Klockan var då 05.41...sänkte volymen och kunde åtminstone slumra lite! Man är ju inte helpigg om tanken är att man ska gå upp strax innan 4 ;-S En timme senare hade hon somnat och jag kunde stänga av tv:n och sova vidare ett par timmar! Men nu var det längesedan hon var vaken och pigg mitt i  natten/ottan, att vi klarade av att ha det så i närmare ett halvår är ju konstigt när man ser tillbaka på det! Men mycket har hon ju, vårt lillhjärta, bevisat för oss;)

För en stund sedan satt hon och ropade ett envist "mama" som visade att jag tänker inte ge mig förrens du kommer! Och när jag går till henne har hon satt sig i den lilla gunghästen och visar då med sin lilla hand och kroppspråk (flyttar sig så långt in till kanten som möjligt) att jag ska sitta bredvid henne och gunga! Haha, hela fem cm tyckte hon att jag skulle klämma ner min inte allför smärta rumpa på, underbara unge:D Hon leker för fullt nu med sina plastfrukter, lägger i dom i korgen, tar ut dom, lägger dom på stolen, lägger dom på hög och ja, testar alla möjliga konstellationer;) Hon har blivit så självständig våran lilla madame! Behöver inte alls gå runt och bära på henne speciellt mycket längre, och som sagt så leker hon lite själv nu:) Och håret växer ut till lockar (iallafall i nacken) och hon får mer och mer humor, en riktig liten skojfrisk buse har hon blivit♥

             

Och jag saknar fortafarande mobil...saknar den verkligen!!! Igår ringde jag till operatören för att kolla om sim-kortet är påväg, först och främst hade dom skickat det tre dagar efter att jag hade ringt- och till råga på allt till en adress jag bodde på för tre årsedan! Så jag får väl hoppas på att dom skickar det så att jag hinner få det innan helgen! För sen ska jag och lillstrumpan till siss i Göteborg, i hela fyra dagar har jag tänkt:) och då vore det ju bra om jag hade en mobil med mig... Och polisen har inte fått in nån mobil heller...så den används väl av nån ohederlig människa därute nånstans;/