Så söta tillsammans:)

I lördags kväll hade jag och Malva tjejkväll tillsammans med V och lilla L medans våra män/pappor firade Danne som fyllt 30! Det har gått över en månad sedan våra små tjejer kunde träffas pga dessa förkylningar som härjar i vintertid!
Det skiljer ganska exakt ett år på dom, så det har ju inte varit direkt mycket lek tidigare, lilla L tycker ju att Malva är jätteliten;) Men nu, helt plötsligt så lekte dom! Det började med att den pussigaste två-åringen ville pussa den pussigaste ett-åringen. Och självklart pussade lillstrumpan tillbaka när lilla L ville pussa på henne:) Och hon är mest van vid att kompisarna på förskolan inte vill mysa, dom skriker och springer därifrån...men nu hittade hon alltså Malva, som mer än gärna också pussas;) Så när dom värmt upp lite tillsammans så gick leken vidare till att tända och släcka taklampan i tvättstugan- dom skrattade (tillsammans!) så dom kiknade, kanske mest över att de faktiskt skojade med varandra?! Sen hör vi att Lillstrumpan snubblar i hallen och då hörs det en liten bekymrad stämma "Oj, hu gick det Mlavla? Gick det bla?" ;) så sött! Sen snubblade lilla L på mattkanten, det är ju Lillstrumpans humor på högsta nivå, så hon skrattade jättemycket och lilla L skrattade och var lycklig hon med över att hon var så rolig;) Dom åt godis i varsin liten skål, drack jos (som det stavas enligt min sambo, jag stavar det gärna jouice...) , busade lite till o pussades lite till! Tillslut tröttnade lillstrumpan på allt pussande så då satt lilla L i barnfåtöljen och ropade,  " Pussas mer Mlavla! Jag vill pussas mer Mlavla!" och tillslut fick hon till det, efter säkert 98 förfrågningar "pussas mer MALVA;)" haha, sötisar:D
Jag njuter vid tanken att dom kommer bara att få det roligare och roligare tillsammans, våra fina små älsklingar♥

#1 - - Vickan:

Jag med, det är så otroligt underbart att se dem tillsammans! <3