Separationsångest

Idag mår jag i princip bra, förutom att jag mår lite illa:( Mamma var här innan med inside brus till mig, ifall det är magkatarr eller nåt??? Jag stressade ju upp mig rejält när jag började tänka jobb och att vara utan min älskade lillstrumpa hela dagarna!!!
Jag har sovit två nätter nu i gästrummet, för att se om Malva sover bättre då. Vilket hon gör. Inatt så vaknade jag dock av att hon var lite ledsen, men hon tystnade och vi somnade om igen i varsitt rum. Men sen vaknade jag en timma senare av att hon grät (trodde jag) så då fick jag lite dåligt samvete om det var så att hon vart vaken en timma inne hos Danne som ska upp o jobba... och att jag sovit som e hemma med henne, så jag gick in med mitt täcke o kudde och skulle byta av, tog en snabb vända till toan bara emellan avlämning och tillbaka för att lägga mig. Men då inser jag att hon ligger snällt där och sover! Så jag tog mitt täcke o min kudde och gick in till andra rummet igen..haha:)
Men det är nog bra för båda oss att jag sover i andra rummet ett tag, så att jag får sova gott några nätter jag med, innan jag flyttar tillbaka till "the masterbed" och min familj;)  Men för bara ett par månader sedan somnade jag ju faktiskt inte utan henne, så jag har kommit en bit på vägen i min separationsångest gentemot henne! 

Lägg märke till: JAG somnar utan HENNE;) 

Hmm, jag bidde nog lite tokig med alla mammahormoner som bara överöste mig!!! Undrar om det går över??? Undrar hur det känns att vara "en vanlig mamma"??;) Kan jag någonsin bli en "vanlig mamma"??? Vad nu en sån är;)



Det började tidigt våran symbios;) så här har vi sovit
sen första natten ihop, lillstrumpan och jag♥