Skinny Bitch

Förra söndagen började jag med en egenpåhittad diet! Vet att GI fungerar kanon, kilona bara rasar, MEN, det finns två stora men. Man får inte äta frukt. Jag äter bara vitt kött. Så det fungerar ju inte för mig... och att bara leva på pulver är ju riktigt tråkigt!!!

Så därför gjorde jag nu min egna:)
frukost: banan och apelsin i mixern, intas med sugrör. Så känns det mkt lyxigare:)

 Delar den med lillstrumpan för det mesta:)


Sen äter jag en allsidig lunch, för att få i mig alla näringsämnen, för det är ju faktiskt vikitgt...
efterm/kväll: intar min pulverdiet.

Däremellan får jag äta hur mkt frukt jag vill, för annars skulle jag hungra ihjäl!! Och till resultatet. Efter 6 dagar hade jag gått ner 3 kilo!!! Så stolt:) Men nu har det ju vart helg och då behöver jag inte va lika sträng mot själv...för då blir ju livet surt att leva;) Men nya tag idag, blir surt på bion ikväll bara...

Men nu till det roliga:D Läste precis aftonbladet, och där stod det om kändisarnas sätt att gå ner i vikt efter förlossningarna (för mig tog det nästan 15 månader, att BÖRJA!) och vad ser jag om inte min diet, som jag hittade på alldeles själv. Det är jag och Nicole Richie;) hmmm, och vet ni vad den heter... "Skinny Bitch"! haha, tänk om jag blir det?!! inte så troligt, jag som är en rund grottmamma, med ett hjärta av bomull;)
#1 - - Vickan:

Är hon lik Danne på denna bilden eller??



Du är förresten DUKTIG!!!

#2 - - josefine:

hon blir mer o mer lik danne, särskilt på kort! i uppsynen lixom, o skrattminen:)