Synd om mig

Hmm, fick svaret på varför jag vart så urbota trött de senaste dagarna... Fick springa till toaletten och lägga mig ulkandes däröver igårkväll:( Tyckte såå synd om mig själv!!!
Pratade sjukdomar med några kompisar i veckan och då sa jag att "kräksjukan är den sjukan jag fruktar allra mest!" och så rätt jag hade... vad liten man känner sig! Efteråt började jag att feberfrossa med... packade på mig tonvis med kläder och bäddade ner mig i gästrummet under två täcken. Såg lite fram emot att få ett eget rum inatt...men hur kul va det när man vaknar en gång i timmen och antingen svettas eller fryser när det är fel på ens termostat! Sen vaknar jag tidigt av att jag mår illa och har ont i huvudet, men än så länge har jag inte behövt att ulka nåt mer iallafall!!! Och nu mår jag faktiskt lite bättre!! Hoppas bara inte Lillstrumpan behöver få det här! Hon har ju vart lite känslig de här dagarna, hon kanske inte heller mår bra??

 
           lilla jag igårkväll;)