Längtan

Det är helt ok att jobba, och det går någorlunda bra att vara utan Malva med. Men gud vad jag längtar efter henne! Varenda litet barn som jag ser får mig att tänka på mitt eget lilla hjärta som är därhemma med sin pappa:) Och sedan när jag är hemma kan jag lixom inte få nog av Lillhjärtat- allt hon gör är bara så fantastiskt överstyvt;)♥ Som allt prat som kommer nu;) 

Jag njöt till och med härom natten när hon vaknade halvfyra och ville läsa bok! Så jag skickade in Danne till andra rummet så att han skulle få sova och så tände vi lampan och läste bok efter bok där under tiden som solen gick upp tills vi sedan somnade igen vid halv 7:) Jag går på någon förälskeenergi som gör att jag knappt behöver sova så (6 timmar per natt...)...men idag svider det faktikst i ögonen och jag mår illa av ren sömnbrist måste jag nog erkänna;)

Och jag har vant mig vid tanken på att jobba lite i höst, känns faktist riktigt kul att få gå till ett jobb med jobbarkompisar och goa 4-5 åringar som jag kan ha lite bokstavsinlärning och pyssel med:) Det är ju inte ens speciellt mycket som jag kommer att va borta! Det är nog en lagom inlärningsperiod till hur det kommer att bli till våren, då kan vi nog inte skjuta på jobb-/ och förskoleverkligheten mer.... Men även om det ska bli kul att jobba så ser jag extra mycket fram emot dagarna som jag ska vara med Lillhjärtat- då ska jag gosa och leka extra mycket med min egen lilla donna:) 

                           Vilket jag ska göra kommande två dagar här nu som jag är ledig:) 


                                          
                                          Malva har hittat högklackade skor i
                                          min lillkusins rum, och snacka om
                                          att hon trippade fram som en liten dam;)