Malvas första träff med hästar!

En sån här underbar förmiddag gäller ju att utnyttja:) Jag har länge tänkt att åka iväg med Malva till hästarna på andra sidan sjön, och nu tog jag tag i denna spännande upplevelse! Och gissa om vi träffade på världens snällaste häst! Hon åt snö, havre, tuggade på så att det lät sådär mysigt, hon njöt när vi klappade och pratade snällt med henne...och jag som egentligen är lite rädd för hästar lät mitt barn vara jätte nära...kanske för nära med tanke på att jag inte har en susning om vad hästen kunde fått för sig! Men det gick ju faktiskt mycket bra:) Och Malva älskade det:) Det var fullt med folk som gick förbi, så det blev några hundträffar oxå, en 14 årig labrador, Sickan, och hans husse pratade på som bara den (pensionär) Slutade med att när vi skulle gå så fick både Malva och jag varsin kram;)

   
Började en bit ifrån varandra...       ...för att sluta med nästintill en puss;)


   
Så spännande det här är!                  Fiin!


Åkte lite rutschkana i snön med:)


Nu ska jag återigen sätta mig på altanen o lapa lite sol när Malva sover:) 
 
Ha det så fint!