Den gångna helgen i bilder

Helgerna går så himla snabbt- dom hinner ju knappt börja innnan dom är slut:( Och jag har trotsat min trötthet och kört på i ganska hög hastighet rakt igenom...inte bra känner jag idag, eller det har jag känt hela tiden men det är ju så tråkigt att känna att tröttheten tar över, vilken den gör ändå... Men vi har haft långhelg här, jag, Dannie och Lillstrumpan så då hinner man ju ganska mycket; både roligt och vilsamt:) Så här kommer det mycket bilder från helgen som varit!

Så fort pengarna kom in på kontot så bar det av till stan för att göra av med lite... att det kan va så kul att ta en raid på Ikea och a6 är ju crazy;) Efter shopping så bar det av hem igen för att klippa resterande del på häcken- för stackars Dannie vill säga...jag och Malva blev avsläppta i Friaredalen där vi mötte upp ett av dessa små M och hennes mamma:) Så lek och shopping var det som fredagen bjöd på!

 
Ikea bjussar på lite kullerstensgata    På vägen till lilla M så träffade Lillstrumpan en liten
                                                       kille som delade med sig av bröd till att mata
                                                       kackorna:)


 
Bus med lilla M:)                                                    Hoppar högt för att nå upp till den
                                                                            konstiga spindeln!


 
Dax att gå till bussen nu...               Men först lite mer lek:)



Spännande med buss! Så här allvarlig var hon dock inte
hela resan hem;)


Lördagen var en hemmadag för lillhjärtat medan hennes mamma begav sig till bytardagen för att fynda både rullgardin, overall, jacka, pussel, bok och några långärmade tröjor och byxor. Malva ville "Pova" på en gång när jag kom hem så hon slet snabbt av sig sina kläder för att ta på sig nya;)
 
                                      
                                       Pappa bygger och Lillstrumpan gosar
                                       med Beja-gockan medan mamma är
                                       och fyndar braiga grejer med mamma V;)

Söndagen bjöd på riktigt kyligt höstväder, men vi drog på oss den snygga jackan som jag Traderat hem och gick ut och grejade i trädgården iallafall:) Jag och Malva planterade ut smultronbusken som vi haft i en kruka hela sommaren, så nu hoppas jag på att den växer ännu mer och tillslut kommer att explodera av röda fina bär till nästa säsong!
 
 Titta! jag hittade ett bär mamma!       Yammi ;-P

 
Varit och gungat lite:)                    En liten trumpen och trött Lillstrumpa på väg hem för
                                                    middagsvila;)

#1 - - Vickan:

vinkar hon till lekparken..?

<3

#2 - - josefinkan:

nä, hon ville gå till skogen;)