Minis Veckobok

Har precis slagit mig ner framför brasan med Minis dagbok som jag "ska fylla i" varje vecka nu under "jäsningen"...men så har det ju inte blivit!!! Det blir typ tre veckor per gång och så ska jag minnas vad som hänt den veckan- inte det lättaste! Men det är ändå väldigt kul att ha, just nu jämför jag ju med Malvas graviditet- och sedan tänker jag att dom ska få sina dagböcker när dom ska bli föräldrar så att dom kan kolla och jämföra mot när dom var i magen:) Samma vecka med Malva står det (förra veckan) "vaknar varje morgon av förvärkar, imorse höll det på i fyra timmar..." Ja, där är jag INTE nu som tur är! Jag kommer ihåg det som om det vore igår, Danne var i Karlstad på kurs och jag tänkte ringa hem honom för jag trodde att hon skulle komma då. Och så fel hade jag ju inte;) Och så står det klart och tydligt, Malva vi längtar efter dig så- men stanna kvar och jäs några veckor till! Att det var en Malva hade vi bestämt i vecka 22- den här gången vet vi inte alls vad mini ska heta, förslag har vi, men absolut inget klart!!! Jag vaknar varje morgon och "vet" vad bebisen ska heta, men tyvärr är det olika varje morgon;)