Nedräkning

♥ Det är bara 38 dagar till beräknad ankomst av Mini. 38 dagar bara!!! Galet;)
♥ Med Malva var jag gravid bara fem dagar till... Det känns väldigt konstigt!
♥ En annan konstig grej är att det snart är jul. Jag satt och grejade med julkorten igår och tänkte att jag var i god tid ute. Men icke, för snart är det jul:)
♥ Nästa vecka har Lillstrumpan sitt första lussetåg med förskolan. Hon ska vara Lucia säger hon nu, men bara hon och bästa lilla kompisen. Hon blir arg vid tanken att det kan vara fler barn som är Lucior... För dom ska vara tomtar enligt henne själv;)
♥ Jag har fyra arbetsdagar kvar utspritt på nästan två veckor innan jag går hem för en lång tid framöver. Jag vet också att den långa tiden kommer att gå väldigt fort...

Mini hickar just nu så att det syns på utsidan♥



#1 - - mammaV:

Fin, finare, finast!! <3