Babyfoot

Jag har vunnit ett paket med babyfoot som jag just nu provar:) Så nu har jag två timmar framför mig med prasslande klumpfot;) För er som inte vet hur denna (fantastiska?) produkt fungerar är det så att man stoppar i sina fötter i påsar med ett medel som ska få fötterna att "fjälla" bort alla döda hudceller!!! Själva fjällningen kan hålla på upp till en vecka, så jag antar att det kommer att vara ett par väldigt ofräscha fötter nu i sommarsolen, men sedan så ska de vara lika lena som en babyrumpa;) Jag kommer att berätta om det är lika bra som jag har hört (enligt Katrin Zytomierskas blogg är det fantastiskt;)) ! Återkommer om detta alltså:)
#1 - - Vickan:

Jösses vad du tävlar och vinner, vart var detta? Grattis!! =)

#2 - - jossan:

men jag tävlar inte mycket alls- bara det att jag har haft grym tur och vunnit kanske två av tre stycken;)