Frisörbesöket

Danne och Malva har precis gått ut en sväng och jag ligger och njuter av tystnaden i soffan! Det blev ingen alvedon och vattenpölhopp för min del idag då jag känner mig för risig för det... istället får jag passa på att lägga upp lite bilder och en filmsnutt från Lillstrumpans besök hos frissan då vi fått tillbaka en lagad dator! Som sagt så var det ju en gravallvarlig liten donna som satt blickstilla i frisörstolen;)

 
                Före:)                                              Efter!

 



#1 - - Viktoria:

Nej fyyyyy va söt !!!



hon påminner om mig när jag var liten, lockarna o sådär, men gud så söt hon var när hon satt där i stolen :D



Hälsa gärna på i min blogg där det bjuds på en stor dos humor och andra roligheter från vardagen :)

http://www.aglepta.blogspot.com