Stolt och tacksam

 

Tänk vad mycket man får återuppleva:)

När jag lämnade  Lillstrumpan på förskolan idag kände jag mig barnsligt stolt över att ha världens finaste dotter:) När hon glad och trygg skuttade in till sina kompisar och fröknar så kände jag mig innerligt lycklig!
(Och jag tycker på att allvar att dom ska vara tacksamma som får låna henne lite;))
Jag antar att alla föräldrar känner så, att deras barn är just det finaste som finns, så vilket privilegium det är att få vara mamma/förälder och få känna den stoltheten det innebär att få ta del av något så fint♥

#1 - - mormor:

stolt o tacksam är även din egen mor!!så tacksam över att du o dina syskon kom o att jag får vara med om att uppleva er!!å så den stora lyckan att få vara närvarande i Malvas liv, en sån bonus-lycka!!!älskar er så kram mamma

#2 - - josefinkan:

haha, ja, tänk att man inte förstår sina egna föräldrars kärlek förrens man själv blir förälder! Älskar er med!

#3 - - lovisa:

söt blogg:D

#4 - - yasmine modell mamma och fru:

jag håller verkligen med dig är värdens stoltaste mamma.

allt bra annars?

vore gulligt om du kunde rösta på min son Dennis bild i en tävling här kraaam

http://www.viforaldrar.se/omslagstavling/?view-id=41529