Välkomna på adventsfika hos oss:)

mms_img131824220 (MMS)

Jag hade inte tänkt att nämna något om hur duktig jag är som bakar lussekatter så här en torsdagkväll(det är visst adventsfika på jobbet imon). Men det hela ändrades under bakets gång om man säger så och helt plötsligt blev det ett annorlunda inlägg om baket- ett roligt ett;) Jag hade köpt shake and bake för att jag vet med mig att jag inte är någon bagare, varken intresse eller skicklighet finns här!!! Men att jag till råga på allt skulle glömma plåten i ugnen, det trodde jag nog inte;-) Men ett gott skratt förlänger väl livet säger man ju- och det är ju en himla tur att man kan skratta åt eländet :-D

#1 - - Sara - Pillrigt:

HAHA! oj, förlåt men gud va roligt! De såg inte så goda ut om jag ska vara ärlig =)

#2 - - Frida:

Oj, bjöd du på dom i fredags eller?:)

#3 - - My:

Jag söker på "Annorlunda bakverk" på google i hopp om att hitta något nytt och spännande, och kommer till det här inlägget haha ;) Bra jobbat ;)

Svar: Haha, ja minsann. Det var ju ett annorlunda bakverk minsann;-) hoppas på bättre lycka nästa sökning;-)
Josefine