Positivismen flödar inte direkt idag...

Trött, tröttare, tröttast. Idag har jag ingen ork att hitta. Var uppe inatt för att jag åkt på någon matförgiftning eller ett snabbt virus som gick över på en timma (blev tillråga på allt jätterädd att det var värkarna som drog igång!)??? Men att tillbringa en ynka nattimma på wc tog knäcken på mig:( Ögonen svider, huvudet värker, irritationen sprängs snart inuti mig. Jag är inget fan av gravidhormoner och trötthet- ja, jag tycker att det är jobbigt! Sparkarna får mig att bli varm hela jag, väntan är jättemysig, längtan är stark och fascinationen över vad naturen kan åstadkomma imponeras jag av supermycket!!! Men allt annat, nja, nej det kan kvitta!!! Hoppas på en bättre natt, så mycket bättre den nu kan bli när Mini trycker på blåsan så att jag är uppe en gång i timmen och av en halsbränna som får mig att sova ännu sämre när jag väl sover...

Det är tur att man får en otroligt fin och gosig liten belöning sedan efter alla dessa månader av kämpande♥

Kikar allt som oftast på Mini som växer inuti min mage- för visst är det livets mirakel!!! Tänk att det är denna lilla parvel som snart ska komma till oss♥
#1 - - Alfva - i preggoland!:

Åh, din stackare! Har varit relativt förskonad den här gången, men förra graviditeten blev jag riktigt dålig flera gånger i vad jag trodde var att magen kraschade. Tydligen hade det med gallan att göra, det var inte trevligt någonstans! Hoppas det inte händer igen!

/En som trillade in och ligger några veckor efter dig!