Kan du skratta lite? Nä, inte så mycket! Kan du titta på kameran? Kan du lägga handen under hakan? Nä inte så, längre ner... Stackars unge;)

Här nedan följer ett urval av bilder som jag tog till jönköping NU på Lillfian;) Det nedersta är det som är i tidningen idag! Och jag kan säga att det är allt annat än lätt att fota ett barn som inte sitter still många sekunder och som tröttnar efter tre bilder som inte mamman nöjde sig med... Godishalsbandet var desto roligare än mig;) Men nu i efterhand så är ju bilderna charmiga. Hennes favorit är det när hon knappt syns på bilden för att hon trär halsbandet över benen;) Och en sak är säker, jag är så urbota stolt över min finaste sötaste och goaste unge♥

#1 - - Josefine A:

Vilka jättefina bilder=) Grattis till Malva på hennes stora dag, några dagar för tidigt;) Tänk att hon blir 3 år, stora tjejen. Kram från oss

#2 - - Vickan:

Finaste lilla födelsedagsbarnet! Men var är toffsarna??! ;)

#3 - - mormor Annika:

Så underbar!!! lilla godingen är!!!kram

#4 - - Jossan:

tack:) Tofsbilderna fick hon nöja sig med hemma, kanske här med sedan;) Men mamman tog kommandot och styrde upp det hela men annars är dom roligare ur en treårings perpektiv;)

#5 - - DR:

- så söt!