Attans vad gött jag har det!!! Rena sommar...

mms_img-67615532 (MMS)

Attans vad gött jag har det!!! Rena sommaren på våran altan ju, över tjugo grader, lillan sitter i babyskydddet och sover och Malva gick till grannbarnen för att leka lite:-) det känns så konstigt att hon är så stor nu, att hon går iväg själv och leker-att hon har ett eget liv som inkluderar små minimänniskor:-) Kul är det! Igår sa hon till mig att jag borde klippa håren på benen för dom stack så, och ser ju nu att hon hade helrätt;-) Jag får nog jobba lite på färgen med skulle jag tro... Dagens projekt när Danne kommer hem, innan vi ska iväg på grill blir att tvätta altanen som ska oljas in- vi sopade av och rensade den igår, men det kunde ha väntat då den redan är full av sand och leksaker igen;-) Hoppas ni har ett lika bra valborgsmässoaftonsväder som vi har här, allt känns så mycket bättre då på något sätt;-)