Så trött, så trött

 
Min lilla solstråle hon får mig att le ofta för inte kan man vara sur inför en jollrande och skrattande bebis inte:) Men annars känner jag mig rätt sur, trött och sträng för det mesta. Inget kul. Inget kul alls faktiskt. 
 
Så ikväll ska jag rymma hemmet en stund, orkar inte med mer plockande, servande och uppfostrande. Så pysselkväll hemma hos en kompis får det bli, som syjunta ungefär, men jag har inte hunnit fixa något att pyssla med då jag helt hade glömt bort det... Men det fungerar nog lika bra att bara sitta av en stund där och prata och skratta i godan ro! Det behöver jag!
 
#1 - - AnnaPanna:

Fy tusan va skönt!!! Det är du så förtjänt av!! Blev det nåt pysslande? Jag har fått korsstygn som jag ska börja med, hahaha, såå tantigt;) kram!

Svar: japp, satte in alla ark i Malvas album, så nu är det helt klart, efter snart fyra år;)
Josefine