#1 - - Nina:

Stort grattis till lilltjejen! Vad fin bild på båda tjejerna! Förstår att du vill hem, jag åkte hem dagen efter förlossningen men tyckte ändå att det var lite segt. Hoppas att du snart är så pass pigg att du får komma hem till resten av familjen! Många kramar från Nina

#2 - - AnnaPanna:

Jag har också varit uppe i natt om det är till någon tröst (vi kunde ju chattat:) en orolig och genomsnorig Selma, så idag vab.

Ja det är tufft att vara på bb utan hela sin familj delandes med okända människor. Jag var kvar i 4 dagar och det var ändå skönt att komma igång med amning i "lugn och ro". Men snart får du komma hem.

Ha set bäst! Pussa lite på "mini" från oss.. Selma hoppar nog dock över snorar för mycket ;)

#3 - - Catrin:

Hej!

Stort grattis till fina lilla tjejen. Ta hand om er och njut av livets bästa!Jag förstår att du längtar hem! Mina tårar sprutade av hemlängtan båda gångerna. Första gången delade jag rum och hade som du en rumskompis med en skrikande bebis. Minns att jag gick i korridoren för att han skulle sova. Andra gången var jag själv på ett rum och då grät jag för det..Det är först när man kommer hem som man kan njuta på allvar!Och sova!! Ha en underbar första tid!! Och stor kram på er!!