Våran finaste underbaraste och bästa lilla...

mms_img-27025056 (MMS)

Våran finaste underbaraste och bästa lillasyster kom till oss igårkväll<3 3810g och 49 cm är hon! Idag har hon sovit konstant, förutom när hon bajsat och spytt fostervatten... Så jag räknar med en amningsnatt framför mig då hon måste vara ganska hungrig när hon kommer igång;-) återkommer med förlossningsberättelsen när jag piggnat till och får åka hem-blir nog kvar några dagar då jag är askgrå hela jag av blodbrist... Det är tur att man får det mest underbara i världen!!!

#1 - - mammaV:

Fina lillasyster, om hon bara visste vad vi längtar efter henne! :) Ja, för allt man går igenom är det tur att belöningen är så ofantligt stor!! <3

#2 - - Frida:

Jättestort Grattis till lilla tjejen!! så söt hon är!! kram

#3 - - Mamma M:

Jättesöt, vilken plutt! Grattis, måste vara härligt att väntan äntligen är över!

#4 - - hanna:

Stort grattis:)

#5 - - AnnaPanna:

Bra jobbat vännen, låter tufft! Sicken sötnos.. Ta hand om Er och ta det så lugnt det bara går :) Ni är i våra tankar (grått är väl annars en modefärg i år;)

#6 - - yvonne (mormors kompis):

Grattis grattis: Gott att allt gått bra och att det är över med väntan. Lycka till! Kram Yvonne

#7 - - Alfva:

Helt långt i efterhnad - men STORT grattis! Vilken underbar liten varelse!