#1 - - Alfva:

Hon är väl för underbar ändå? Och så stadig du? VI har vänner vars dotter började gå nu för en månad sen (när hon var 8 månader och någon vecka) och Signe är sååå lik henne i rörelserna. Coolt ändå, även om jag såklart tycker E är lite efter (haha - inte så jäkla lite heller) så älskar jag det faktum att hon fortfarande är en bebis på riktigt som bara ligger (nåja) där jag lämnar henne.

Kram

#2 - - Mamma M:

Oj jösses vad duktig! Det blir inte en lugn stund när de kan ta sig överallt. Jag bävar lite, även om det är ett himla kul steg i utvecklingen. Supersöt:)

#3 - - Livmodern:

Helt galet vad tidig hon är! Jag är med i en föräldragrupp på nätet med 90 medlemmar med barn födda jan-feb. Ingen av de har börjat krypa (en hasar bakåt).

#4 - - Alfva:

Nej, nej. Hoppade vaniljsockret. Testade med lite messmör i första gångerna, men nu bara slurpar hon i sig ändå. Och då hade hon ändå ätit en portion mat rätt tätt inpå. Får se när hon vaknar nu... Sovit 2 timmar NU.

#5 - - Jossan :

Ja, hon är duktig våran lilla beis;) Förstår ju att det inte är speciellt vanligt med en krypandes 5,5 månaders, men att det var SÅ ovanligt visst jag inte! Det är galet mycket passande just nu, så gör det bästa av situationen och plockar bort grej efter grej (och möbel efter möbel);)