Längtan och projekt sova, del 3

Igårkväll längtade jag så urbota mycket efter min Malva! Hon har ju sovit hos mina föräldrar sedan i lördags, men vi har ju träffats alla dagar ända till kvällen- antingen har hon varit här eller så har vi varit där;) Och igår var vi tillsammans hela dagen, men ändå, när jag kom hem och hennes rum var tomt på kvällen fick jag sådan längtan så att jag nästan var på väg för att hämta hem henne♥
 
(Stackars alla varannveckaföräldrar!!! Vet inte hur jag skulle överleva att vara ifrån henne halva hennes liv:( Tur att vi är en hel familj vi som får möjlighet att natta våra barn alla kvällar♥)
 
Och när jag sedan skulle gå och lägga mig utan Signe eller Danne med så kändes det så tomt... Kvällen innan var jag så förbaskat trött så det var bara en sådan LYX att få krypa ner i sängen alldeles själv, läsa bok och sedan somna med vetskapen att natten bara var min! En kväll kändes det så alltså;)
 
Malva kikar ut från tolfte våningen hos moster Becca, hon är väldigt
nogrann med att säga "När vi var hos Becca, på tolfte våningen, då..."
 
En kort rapport om hur Signeliten skötte sig inatt:
20.00 Somnade
21.30 Vaknade, men somnade om efter en liten stund
22.30 Vaknade när Danne skulle gå och lägga sig, drack 50 ml välling
02.52 Vaknar på riktigt (bökat någon timma eller så tror pappan innan det) Dricker 30 ml välling
06.00 Vaknar (kanske vart vaken en halvtimme innan det tror pappan) Hämtas av mig för amning
06.15 Somnar om
08.40 Godmorgon/Gosmorgon!
 
Så, fine, en himla massa bök inatt, men åt egentligen väldigt lite mellan 20 - 06! Plus att hon hade 12,5 timmar natt!!! Hon som brukar ha nio timmar, på sin höjd! Så vi kämpar på, hennes aptit kom tillbaka igår så nu matas det in en massa mat under dagen:)
 
Morgonmys med finaste bebisen!
#1 - - AnnaPanna:

Ojoj, jag hade glömt bort hur det var. Men bra jobbat, måste nog gå all-in för att orka med, ge inte upp vännen. Och malva har det nog super, det är mest oss föräldrar det är synd om när barnen är borta. Jag ska jobba 3 dagar nu och konas ska vara med barnen i Skövde, får se om jag går under ;) Nä ska tänka så jävla positivt så kommet det kommer gå, kanske det blir lite akönt också.. mest positiv i hela världen!