1982


Jag hade jordgubbsklänningen just som klänning, men Signe får ha den som t-shirt:)


Dom här byxorna åkte jag hem i från bb- jag måste ha drunknat i dom då;)


Jag har fått fyra plagg som jag hade när jag var bebis, två av dom här ovanför:) Och visst känns det lite speciellt att ta på mina barn det som mamma och pappa en gång tog på mig - då sommaren 1982 - trettio år tillbaka i tiden!

När jag klädde på Malvabebisen mina gamla outfits så var det som att se ett kort på mig själv som bebis, den här gången är det inte riktigt så likt, då Signe är mer pappalik, men det är speciellt ändå! Och visst funkar kläderna lika bra nu som då;)

#1 - - Huset nummer 10:

Åh vilka vackra klänningar. Även här finns ett par vackra outfits nedpackade i en låda för jag tror inte att mina barn hade uppskattat att ta på sig klänningar;) (eller det vet jag ju egentligen inte iofs) Men dessa sparas till deras eventuella barn istället för några fler barn har jag inte räknat med;)



Önskar en skön dag i regnet

Kram Annie

#2 - - Alfva:

Men menar du att bilderna är på Signe? Som står? Själv? Herregud i så fall, haha.

och du, gällandes inlägget nedan - så jo - jag tror lätt ungar tyckte det var bättre förr. Men så finns det ju en anledning till att barn som sitter rätt i bilen i Sverige har minimal chans att komma till riktig skada vid en krock också. Sitter de fel däremot.. :(

Kram