Knattebio

 
Malva kommer upp vinglandes efter 13 timmar med sovruffs och smala ögon då solen skiner in "Var är Signe?". Signe hon skiner upp där hon sitter och äter clementin när hon ser syrran komma upp. Älskade ungar!
 
Jag har inte haft en trettontimmars-natt jag, lillfian har blivit förkyld och var helt igensnorad runt fyra -snåret, så en timma med saltvattenlösning, snorsug, nässpray och vällingpåfyllnad (trodde hon skulle sova längre då- men nä) fick det bli. Men solen skiner och det är bara två dåliga nätter jag har i bagaget efter en hel vecka med hela nätter! Hoppas hon kommer in på rätt köl igen när förkylningen är över...

Idag ska vi ta bussen in till stan för att gå på "Alfons och Milla". Knattebio, den andra bion Malva ska gå på, Signes första- tänk vad andrabarnet får uppleva grejer tidigt;) Jag tänker mig att vi placerar oss längst fram med våra russinpaket så att lillasystern kan gå runt och på så sätt vara nöjd! Spännande, men tror det kommer att gå finfint:) Vi fick inte med oss några att mysa tillsammans med då det var inbokade bvc och tandläkarbesök på deras scheman, men en mysdag med mina fina ungar blir kanon det med:)
 
 
#1 - - Alfva:

Haha, ja - Lillasystern har redan gjort sin biopremiär här - mysigt!