fyraåring säljes

Ahhh!!!! Här skulle jag få sova men vad fan händer liksom???? Signe bara skriker när pappa skulle natta om henne igår kväll så jag kryper ner bredvid henne, det bökas fram och tillbaka till klockan är ett. Då tar Danne över. Jag somnar i andra rummet. Hon vaknar, pratar och är glad så jag vaknar. Jag somnar. Vid tre kommer Malva, tjurar ihop för att han hon ska gifta sig med sover med konkurrenten. Där är vi nu, för den svartsjuka lilla ungen somnar inte. Klockan är nu fem och jag vill bara skrika rakt ut och sälja ungen på blocket! Hur mycket ska man orka? Hon är liksom fyra nästa vecka, när ska hon sova hela natten i sin säng utan att krångla- hon sover finfint med sin älskade pappa men ibland måste jag få byta bebisnätter till att få sova... Men på det här viset får jag ju inte sova något! Här vill jag bara svära en lång harang av fula ord, men har en unge som berättar att jag ska skriva m och trycka där och där... Hon är på extrapris just nu.
#1 - - Mamma till Amelia Alfons Malva Vilde:

Malva vaknade ett tag också varje natt. Då gav jag henne bara välling och gick ut så somnade hon om.
Så har jag alltid gjort med natt-vaknande-ungar.
Efter några nätter så pratade vi lite om att vakna. Kanske man får försöka somna om?!
Det funkade visst... Det var nu ett tag sedan som hon ropade.

Fast det är fan inte lätt alltså! Jag försår din frustration verkligen!!