Ett litet syskon- i drömmarnas värld som tur var!

 
Världens finaste höstdag har vi haft idag! Jag har suttit i solstolen och läst bok, ätit mat på altanen med familjen och gnuggat ögonen av trötthet. Mycket.
 
Under dom få timmar med sömn jag fick inatt, så hann jag få in min onda mage i en föda-barn-dröm. Värkarna började att ta fart när Danne jobbade på natten, och jag blev galet rädd och försökte få tag i någon som kunde lova mig ett snitt när jag kom in. Det var ju så nyss jag födde Signe, för hon var fortfarande bebis i drömmen, så när värkarna kom så slungades jag tillbaka till hur fruktansvärt ont det gör!!! Jag fick panik- på något sätt måste jag undkomma en förlossning för jag vill inte gå igenom detta igen. Inte nu! Sedan vaknade jag... Om jag fick något löfte om snitt vet jag dock inte! Men lyxigt att kunna vakna upp och slippa en kommande förlossning bara sådär;)
  
Det är tur att jag har min bebis ute och att inga fler är på väg just nu:)