kärleksnatt och nya skor

Jag borde gå och lägga mig omedelbart bums. Inatt låg hon som är sådär väldigt kär i sin ömma moder och masserade densammes bröst i tre timmar. Tre timmar, däremellan så klappade hon på min kind, kramade lite extra hårt och allmänt bara njöt av närhet, mörker och lugn. Förutom när vi var uppe och kissade och hon promt skulle sitta på toaletten hon med... Hon är sådär galet mammig just nu, sådär så att hon skriker som om det vore en okänd tvåmetare till karlslok som springer iväg med henne när det i själva verket bara är tvåmetar'n till pappa... Jaja, det går ju över, det vet vi ju båda två, men just nu är det lite frustrerande för oss båda! 
 
Dagen bjöd, trots sömnbrist, på både mammahäng och frisk luft iallafall.  Välbehövligt! Och sedan trotsade jag både trötthet och ömma benhinnor för att inviga mina nya "springskor". Så nu har jag ännu mera ont än innan...