det blev en eftermiddag på stranden minsann

Det visade sig bli rena rama sommar'n idag ju! Så omstrukturering av eftermiddagen ledde oss till stranden, fem småtroll i varierande åldrar från 11 månader till nybliven femåring och så två stycken 30+ are i sina bästa år slog sig ner på sina strandfiltar. Efter två timmar såg det ut som en orkanvind hade dragit förbi... 
 
Tur att dom andra två på stranden låg så långt bort det bara gick. 
 
Studiebesök på en skola i Kina. Bara 5, 5 årsedan men känns som i ett annat liv!
 
Idag har jag bestämt mig att jag ska njuta, njuta, njuta (!) av denna hösten! Jag har känt mig lite delad i det här vara hemma vs. börja jobba, för jag längtar faktiskt efter att få ha en klass. Men vad fasen, det är ju supermysigt (periodvis iallafall) att få vara vara hemma med en 1, 5- åring och en nästan 5- åring! Sedan ska man antagligen jobba ända till pensionen, om det inte blir en liten parvel till i framtiden? Så vad har jag stressat för känner jag nu? Jag hinner ju det andra med,  men att ha det livet vi har nu, det återkommer ju inte! 
 
        Så jädrar vad jag ska njuta av det här nu:)