helgen i punktform

Helgen som gått har erbjudit:
■ Mycket familjemys
■ Två varv runt sjön, ett med storfamiljen (min familj och min ursprungsfamilj) och ett med Vickan
■ Ett stycke pass med afrikansk dans tillsammans med Blossom (ja, hon va på tv:n)
■ Fika på kondiset här i byn med Danne, tjejerna och mina föräldrar
■ Hamburgare till mellomat
■ Häng framför melodifestivalen, men Malva fattar inte grejen alls än utan hon dirigerar oss vad vi ska säga i hennes lek som pågår konstant...
■ Lunch hos Dannes föräldrar
■ Filmsittning framför hemmavideo från Dannes och hans brorsors födelsedagar från -70 till -85 och då insett att Signe är galet lik sin farbror...
■ Tittat i min svärfars album från att han va liten och insett att Danne kommer att se ut som sin far då fadren såg likadan ut som Danne i en ålder av nyfödd och uppåt!
■ Klätt ut Malva till Izzy då hon skulle på sjörövarkalas hos en dagiskompis
■ En galet dålig natt med sjukt många uppvak
■ En sovmorgon 
■ Liggande stolar då Signe visst börjat att flytta runt och klättra upp på möblemanget här hemma...
■ Några timmar tystnad då Malva var hos mina föräldrar;-)
■ För mycket smågodis och fika...
■ Avkopplande bläddring i olika living/home magazin 
■ Längtan efter våren!