vardagen

Kvällsmat med fina. Soffmys när man kommer hem.  En liten en som sitter som klister i knät. Kramas. Pussas och myser. Eftermiddagarna är korta och går fort. Jag är tacksam för lediga onsdagar så att man hinner med ett familjeliv med. Det gäller att hitta sin "lagom-nivå" med livet, så att man inte springer ifrån det i all hast när det håller på som mest.
 
 
Men mina två jobbdagar som kommer att bli många många fler har börjat bra. Riktigt bra. Jag är medveten om att det kan vända när som, så därför suger jag in lyckokänslan som rätt som det är kommer till mig där bland alla 11-åringar. Dom är fina. 
 
Imorgon är det alltså onsdag. Badhusbesök på agendan tillsammans med en annan familj väntar.  Men först ska Malva till förskolan en timme då en riktig dansfröken är där, sedan är det dags för värme och saltvatten för oss allihopa! 
#1 - - Alfva:

Bra att det känns bra! Men ja, håller med dig - eftermiddagarna bara flyger förbi utan att man riktigt hinner göra något. Utom att mysa, laga mat, äta, bada barn och säga godnatt.