vi har bokat bröllopsresa

 
Det fick bli en honeymoon till Barcelona! Barnen ska vara hos mina föräldrar så bara det blir ju oerhört annorlunda! Vi har inte tagit reda på så mycket om denna plats (men det ska det bli ändring på!) mest bara insett att om vi ska åka mitt på högsommaren så var det inte så många alternativ då det kan bli vansinnigt varmt i t ex Rom eller Paris. För ja, Rom har kollats upp då det verkar supermysigt, men Barcelona blir bra då det finns både stad, kultur och hav alldeles inpå knuten! 
 
Jag har inte vart ifrån barnen mer än någon enstaka natt och Malva är 5,5 år. Men jag tror att det kommer att funka, men visst jag får lite magkänningar redan nu när jag tänker på att vi ska vara ifrån dom i fem dagar... Men tänk att kunna sitta ute sent på en uteservering, vakna till i lugn takt och bara få vara, läsa bok på stranden och strosa runt i stan och allt detta utan en massa planering och framförhållning- i Barcelona dessutom! Lyxliv för småbarnsföräldrar!