Rollek

"Min lillasyster får inte vara på skolan med mig. Hon är för liten. Hon får vara på dagis men hon tycker inte om sin fröken A. Men hon är ganska stor nu, hon har växt snabbt så nu hämtar jag henne. Får hon någon plats här på mattan? Hon måste få plats någonstans! "

En "liggvila" med sagostund. Två minuter senare somnade hon. 
 
Lillasyster leker att hon är storasyster. Men måste ändå "försvara" sin litenhet ganska snabbt...För oj vad hon lekt nu på sena kvällskvisten, inte tyst en sekund! Hon har gått från full rulle rollek för att till slut krypa upp på min mage och somna på stört! Vi får nog se henne som friskförklarad helt enkelt- en halvtimme middagslur på 14 vakentimmar- Signe is back!
 
Imorgon är våran lillördag, bara hon och jag ända till eftermiddagen  då dom andra två är på jobbet /skola➡följa med kompis hem. Vi får alltså se vad vi hittar på för mys?! 
 
Men nu kryper jag nog med till kojs minsann, såå trött!