nej dagish

 
Den där dagismogna ungen hon fick ett återfall idag. Hon grät imorse och ville inte alls till "dagish", vaknade efter en för kort natt och släppte inte taget om mig, sedan somnade hon på väg till förskolan. Så jag gick på magkänslan, och struntade i frökens reaktion som sken igenom, släppte in Malva på dansen och så gick vi tillsammans till Ninnies avdelning och stannade där nästan en timme tillsammans, innan vi åkte hem igen. Tanken med det är ju att jag vill att förskolan ska fortsätta att vara en rolig plats att vara på, och om man är trött och lämnas till personer man inte är trygg med så är ju risken att man bara känner sig övergiven. Nä, nya tag imorgon och så tar vi en mysdag idag! 
 
Men nu när lillhönan sovit en timma på soffan har jag tränat pilates och styrka med min redan träningsvärkande kropp, andra träningspasset denna veckan!
#1 - - Bloggande 4barnsmamma:

En sådan klok mamma!
Och snygg:)