nu är vi två igen

All eloge till alla ensamstående där ute i världen som gör det här dag efter dag och vecka efter vecka. Idag landade vi här hemma strax efter sex, tjejerna hämtades ju av mamma så dom har hängt där, käkat pannkaka och myst runt i fyra timmar. Men imorse blev det bråttom bråttom, jag har inte fått in rutinen att komma iväg alla tre. Och då började jag en timme senare idag än vad jag ska för att få inskolningen att klaffa, så rörigt var det när vi kom hem. Finns ju roligare saker att göra än att plocka undan efter frukosten innan man plockar fram kvällsmaten så att säga... Men nu har Danne kommit hem och vi är två som ror runt livet igen. Känns mycket bra det!
 
Pappa kom hem med Hello Kitty godis och största klubborna till sina tjejer!
 
Signe var ledsen idag när jag lämnade, men hon tog Malva i handen och gick in ändå. Jag vet inte hur länge hon var ledsen, men jag vet att dagen hade varit bra. Hon hade somnat på madrassen när det var vila och var alldeles hög när min mamma hämtade, pratade tokhögt och visade stolt runt mormor på sitt "gagish". Hon är stolt, pratar hela tiden och är lycklig. Kan nog säga att hon var förskolemogen hon!