Jag har gått och blivit flygrädd

 
Väskan är packad och finaste tjejerna är lämnade hos mina föräldrar. Jag och Danne ska nämligen till Barcelona imorgonbitti! Jag växlar mellan att tycka att det ska bli toppenkul och för att vara livrädd att planet ska största... Jag har aldrig varit flygrädd tidigare, men att göra ett sista popcornmys på altanen innan vi lämnade dom hos mamma och pappa värkte i hjärtat. Tänk om det var det sista vi såg av dom och dom av oss? Förbjudna känslor men ack så stora. Vi har ju aldrig varit ifrån dom mer än någon natt eller så, men jag hoppas att jag ska kunna njuta av vuxentid och storstad och att kunna släppa rädslan? Våra underbara små tjejer, så fantastiska på alla sätt och vis, tänk vilka känslor, känsliga sådana, man får när man blir förälder. Galet. Man blir så medveten och rädd över att man faktiskt inte är odödlig. Det är så stort, både kärleken och rädslan. Men nu ska jag försöka släppa rädslan och njuta.
 
För nu blir det bröllopsresa minsann! Och Malva och Signe, mamma och pappa älskar er till månen och tillbaka, och sedan en sväng runt universum med!!!