Skanör Falsterbo

Sikken pärla! Sett lite men gillar mycket. När D nattade små tjejer gick jag till stranden, sprang och tjoade, lät fötterna försvinna ner i vit sand när vågorna skvalpade in, beundrade rosa himmel och strosade för att i slutändan inte kunna låta bli att slänga av mig kläderna för ett snabbt dopp! Vilken frihet! Imorgon ska regnet vara över och strålande sol förväntas hela dagen så vi stannar till kvällen för att sedan dra vidare. Just nu står vi uppställda på en parkering, allemansrätten passade bra inatt.
 
 
Dagens Malmö fick bli några timmar på det stora shoppingcentret, tre våningar och vi kom därifrån med bra vind-och regnställ till mig och Danne. Hade velat se mer av "riktiga Malmö" men vädret var i värsta laget och att hitta parkering med husvagn i släptåg mitt i centrum är liksom inte möjligt. Husvagnslås nästa alltså... Men sommarlovsmorgon blev det. Första dagen det regnade sa dom, öste ner rättare sagt. Frukost på picknick-filt och upplevelse av live-sändning blev det iallafall! 
 
Imorgon får det bli en cykeltur in till lilla centrumet, bad, sol och glädje! 
#1 - - Bloggande 4barnsmamma:

Härliga ni:)

Sv; För dej kan jag berätta:) Vi befinner oss i Hällevik. Som vi älskar.

Stor kram.