Somrigt bekymmer

Nu är vi återigen hemma efter nästan två veckor i husvagn. Vi hade ju en vecka i Falkenberg tillsammans med en kompisfamilj och sedan åkte vi vidare; en natt i Malmö, en natt i Falsterbo, en natt i Ystad och två nätter i Kivik/Vitemölla där två andra kompisfamiljer höll till. Vi har haft en fantastiskt fin road-trip i Skåne! Bara så vackert hela sträckan! Men nu är vi hemma, och igår var vi verkligen hemma, på våran älskade altan. För det är ju det där med sommar, var ska man vara? Jag älskar havet, älskar kusten, älskar husvagnslivet men jag älskar även att hänga hemma på våran baksida. Tänk att flytta hela altanen till kusten, självklart en strandtomt står ju på önskelistan! Då hade jag hittat det ultimata för mig! 
 
Falsterbo, innan vädret sprack upp!
Kiviks marknad
Hon som simmar under vatten, vanligt,, på rygg och flyter. Hon älskar också havet!
Min fina familj på strandbröllop i Vitemölla