The wedding, part 2

06.30 ringde klockan här hemma och det var bara för mig att gå upp! Det var dagen D, den dagen jag aldrig tidigare i mitt liv planerat men de senaste halvåret inte gjort annat! Jordgubbar, vindruvor och champagne möttes vi av på Hårfin,egen frisör och sminkös och mitt egna lilla crew som hade fixat med go´frulle var där med mig. Ja, feelingen var kändis för en dag! Senare dök även min blivande man och våra två små tjejer upp, en stund efter det kom även Dannes brorsa och en kompis till oss allihopa upp med kamerautrutstning och skärmar! Fullt ös och "skål" i champagne!
 
Fotograferna började genast att fota, vilken var en himla tur då det var dom bilderna som blev bäst på tjejerna! För det där med familjefoton visade sig vara svårt med kyla och regn, hunger, stress och en tokkort och tidig middagssovning.... 
 
Vi passade på att fotas lite på vägen mot Näs då det var uppehåll just då. En kort stund. Barnen frös och lillan hungergnällde så dom sattes i bilen medan vi fotades i rasande tempo! Efter sju minuter avbröts vi av att Malva tröttnat på skrik och panik av lillasystern.
Och där fick vi åka vidare, klockan tickade, brudbuketten skulle hämtas, Signes mage kurrade och Malva kände sig ledsen för att hon antagligen läste av min stress om att vi skulle vigas två timmar senare och insikten om att några familjefoton inte skulle kunna tas innan det... 
 
Fortsättning följer...