Imorgon smäller det!

 
Wiii! Imorgon gifter vi oss! Känns overkligt men riktigt kul! Vi kämpar för fullt för att få den stora stora ladan mysig, om vi lyckas? Apselut! Min lillasyrra har bakat bröllopstårtor i dagarna två medan våra små vildingar springer runt hennes fötter då de alla tre hänger i mitt barndomshem med mamma de här dagarna.
 
Åh, vad jag vill visa bilder, men det får helt enkelt vänta då jag ju inte vill avslöja för mycket... Men åh, vad jag vill. Två dagars slit med gelenaglarna på, om jag varit rädd om dom ska gå av. Tro mig... För ja, naglarna är gjorda, ögonfransarna är låånga och musklerna värker av att ha släpat på 100-åriga kyrkbänkar (vet dock inte riktiga åldern. Men gamla o vackra är dom). Bord,  stolar och bohaget i stort är iordningställt och fint blir det.  
 
För imorgon står jag brud tillsammans med min brudgum och våra vackra små brudnäbbar medan regnet visst ska ösa ner och åskan dundra utanför. Mäktigt!
 
Årets fest ju!
 
#1 - - Ida:

Lycka till imorgon Jossan! Strunta i vädret - vad det nu än blir så kommer ni garanterat att få en fantastisk dag. Ser fram emot att se bilder sen!!! Kram