Ny träningsform

 
Jag var inte helt på topp idag efter veckan med förkylning, men det är 12 dagar sedan jag tränade så jag var sugen på att faktiskt få svettas lite! Men jag hade ingen lust att ge mig ut själv så istället kläckte jag idéen om att jag och Danne kunde träna ihop ifall barnen lekte i skogen. Och för att barnen ska leka bra så är det lika bra att plocka med oss gatans barn! Sagt och gjort, några minuter senare begav vi oss till "Trollskogen"/spåret med sex barn... Om dom lekte i kojan som planerat när vi sprang intervaller? Haha, nä, dom var med och hejade, dom sprang upp och ner i backen med oss och hade helskoj men det gick bra ändå, vi flåsade och svettades på som galningar. Så det var ändå en lyckad träningsform som jag hoppas kunna göra om, men då med ett helt gäng träningssugna vuxna medan barnen kanske faktiskt leker med varandra?!
 
Och ännu bättre blir det ju om man är helt kry innan så att man slipper känna sig illamående och svimfärdig under tiden...