Mammighet och filmtips

"Fö' ja' vill va' mä' dej ju"
 
Signe ville inte gå till förskolan idag. Hon gjorde ingen jättestor grej av det men hon berättade att hon inte ville dit. När jag frågade varför fick jag detta svaret. Det har gått jättebra sedan hon bytte avdelning för en månad sedan, hon har sprungit in och vart besviken vissa dagar då hon ska vara hemma. Men igår hade hon vart lite ledsen när dom var ute, det regnade och var kallt och hon hade längtat efter mig. Kanske den känslan som satt kvar? Hoppas att hon har varit glad och att hon inte hunnit att längta idag!
 
 
Jag hittade ingen serie, men jag har sett två filmer. Jag är en sådan som älskar filmer där jag får gråta, vilket jag gjort idag! Sådär fulgråtit. Högt emellanåt... Så om ni vill hulka lite så rekommenderar jag The last song, en film i min smak helt enkelt. Gårdagens film, People like us, var också bra, dock inget gråt men ändå en bra story!