Och så vart det höstlov!

 
Ligger raklång i soffan och slappnar av. Signe ligger och klämmer på mitt bröst som gos när hon tittar på Jordgubbs Lisa. Vi slappnar av. Från och med nu har vi en vecka lov, jag och barnen. Telefonen ville ha det till liv vilket ju också passar in. Jag har en infektion i kroppen vilket gör och gjort mig till ett vrak hela veckan lång. Jag fortsätter att analysera jobbet. Jag som gillar lugnet kommer ifrån mig själv när jag tvingas leva i en stressfylld vardag, känner mig arg på småsaker. Och stora viktiga saker också självklart. Jag är egentligen full av liv och framförallt idéer, jag är en kreativ individ vilket jag brukar tycka att mitt yrke ger mig spelrum att få vara. Men just nu känns det allt mer styrt. Och jag känner mig mer och mer "depp". Sådana här perioder kanske är bra, från perspektivet att man vänder ut och in på sig själv; Vad jag gillar? Varför det inte känns bra? Kan jag göra något åt det? Vill jag byta yrke? Till VAD isåfall???
 
Men nu är det ju LOV! Visserligen skulle jag behöva lägga in mig på ett uppvilningsrehab men istället ska jag  börja med en dag i Göteborg med god vän då min syster o svåger tar hand om våra äldsta tjejer, Malva fick i present att ta med en kompis till Universeum och på så sätt fick vi mammor en dag på stan! Ska bli hur härligt som helst! Danne har tagit ledigt ons-fre så vi är lediga fem dagar tillsammans, hur välbehövligt som helst!