morgonpiggelin

Bjussar på en bild från en bröllopspimpad lokal istället för på kvinna med mörka ringar under ögonen!
 
Gääsp *kliar-mina-trötta-ögon*. Varför sitter man uppe sent när man vet att hon vaknar vid 06 oavsett om det är tisdag eller lördag?! Men filmen på fyran lockade mer än att sova just då, så jag höll tummarna att hon skulle sova lite längre. Men icke, hon håller på sin 9-10 timmars natt hon, så när klockan var 06.03 så vaknade jag av en glad truddelutt av någon känd barnvisa. Danne jobbar ända till tio idag så vi ska träffas utanför val-lokalen för att rösta och sedan åker jag, tjejerna och mamma vidare till Jönköping för att köpa fleecefodrade regnställ och höstkängor till M & S. Själv  behöver jag byxor och någon tröja, därav bjöd jag med mamma då det är svårt att  hitta  kläder till mig själv när man har barnen med sig. Men jag ser fram emot en mysig dag på stan tillsammans med mamma/mormor!
 
Nä, nu måste jag ta en dusch för att piggna till. Det här blir jobbigt känner jag. Jag ligger rejält minus på sovkontot efter för sena kvällar, bökiga nätter (lillans tur att vara förkyld) och tidiga mornar...
 
Men det är bara att bita ihop och se fram emot sovmorgonen om två veckor!
 
 
#1 - - Susanna Maria J:

Vad vacker lokal :D

Svar: Tack så jättemycket :) Så roligt att få planera och göra allt själv!
Josefine