Nya tag

 
Jag nöp mig i fläsket precis och konstaterade att jag borde skärpa till mig. Höstens och vårens viktminskning på 16 kg är inte den siffran längre, sakta kryper det uppåt och jag hade beslutat mig att jag skulle minska på kolhydrater, sötsaker och mjölkprodukter igen men istället hamnar jag här, i soffan med en skål med godis... Jaja, lillfredag  idag ju och resten av dagen har jag klarat fint. Imorgon är det en ny dag, nya tag och äntligen träning efter nästan tre veckor med förkylning! Precis innan jag blev sjuk sprang jag min första mil och dagen därpå var jag och gymade. Så det är den motivationen som jag ska lura tillbaka kroppen till! 
 
Just nu är Signe butter över att barntv är slut och funderar på om vi kan sova därute inatt. Om vi har täcke och "nattklänning" på oss? "Snälla, du och jag. Det är inte kallt, imon kommer solen igen!"