1 december och julkalendern.

Fantasiskt! Idag känner jag mig hyfsat piggelin! Åtminstone än så länge☺ Började morgonen efter en nio timmars natt med endast två uppvaknande och BRA sömn däremellan, tände adventsljusstaken och fixade frukost till tjejerna innan julkalendern började. Vi var taggade alla tre och dom öppnade sina luckor på kalendrarna, i år har vi varken paket eller nattliga tomtenisse- besök som delar ut uppdrag. Bara tv-kalender och gratis ica - kalender och lika taggade är dom för det. Vi är positiva inför årets tv-kalender, vilka fantastiska historielektioner vi kommer att få! Nu är Malva på skolan och Signe på förskolan och jag har ätit frukost framför nyhetsmorgon. Jag är sugen på att åka till Jönköping en sväng. För att liksom ta tillvara på att jag inte är gråtfärdig idag:) 
 
Igår var jag på mvc för att kolla vikt, blodprov, urinprov, blodtryck och lyssna på hjärtljud💕 Allt såg bra ut och lillhen sparkade på som bara den där inne! Jag väger ett kilo mer nu än när Malva föddes, tio kilo mindre än när Signe föddes... Och jag har inget tvättsvampsug som jag hade för fyra årsedan :'D