Nappen

Som vi kämpade för att hon skulle ta den. Tillslut lyckades min mamma, vilket vi tackar för. Och oj, vilket nappbarn det blev av denna lilla donnan! Snart fyller hon fyra och ska bli storasyster, och aldrig trodde väl jag att vi skulle tillåta henne att ha napp sååå länge. För visst ser det illa ut med stora barn som går runt med napp, det har iallafall jag tyckt... Och det tycker jag fortfarande. Det stör mig att hon vill ha sin napp. Men samtidigt så har det varit väldigt mycket hjälp då den har "tystat" vårt hetsiga barn. Så vi har inte krigat om det. Men nu har vi hittat ett sett som gör att hon väljer något annat. Hål i öronen. På riktigt. Rosa glittriga öronhängen hägrar. Nu finns bara nappen på kvällen. På söndag ska ALLA nappar skickas till lillkusinen i Skåneland för att nästa vecka genomföra denna stora händelse. För visst har det vart skämskudde och ett känsligt ämne för henne. Men beroendet över nappen som smakar jordgubb har vart stark. Men nu ska Lillan bli stor❤ 
 
 
"Åh, vad roligt att du ska ta hål i öronen och bli stor på riktigt!" utbrister jag entusiastiskt!!! "Tycker du ja" muttrades det tillbaka...